Het schakelpaneel deel 2

Het laatste berichtje is alweer een tijdje terug. Vanwege mijn studie en gitaarlessen heb ik helaas weinig tijd om aan mijn modelbaan te werken.
In de schaarse uurtjes die ik wel kon besteden ben ik verder gegaan met het schakelpaneel. Het is nu bijna klaar…

Van hout heb ik een ombouw gemaakt, waar het schakelpaneel ingebouwd moet worden. Links komt het schakelpaneel en recht is plaats voor de Mobile Stations.

Foto 1: De ombouw

Foto 2: De Mobile Stations

Foto 3: De aansluitkabels zijn aangesloten

Foto 4: Op de ledjes na is alles aangesloten

Foto 5: Close up

De andere berichten over het schakelpaneel zijn hier te vinden:
Schakelpaneel deel 1
Schakelpaneel deel 3
Schakelpaneel slot

Stootblok

Geef een reactie

