Big Boy

Yes, yes, yes, Lokkie heeft een Big Boy ❗ Een lang gekoesterde wens is eindelijke uitgekomen.

Op eBay werd deze prachtige Märklin Big Boy (in nieuwstaat) aangeboden. Mijn bod was uiteindelijk het hoogste, dus deze beauty was voor mij 🙂

De Märklin Big Boy 34990, Insider model 2001, is voorzien van een delta decoder. Het model, serie 4000 “Big Boy” van de Union Pacific Railroad (U.P.), is uitgevoerd als locomotief nr. 4013 rond 1960.

Om een indruk te geven van de grote van de Big Boy heb ik mijn kleinste locomotief naast de Big Boy geplaatst.

Na eerst heel voorzichtig een proefrondje te hebben gereden blijkt de Big Boy overal door en langs te kunnen. Bij één tunnelportaal heb ik maar één mm speling.

Big Boy
In het fotoalbum zijn verschillende foto’s te bekijken. Ook van de binnenkant van de Big Boy zijn een aantal foto’s beschikbaar.

En als uitsmijter nog een kort filmpje van m’n Big Boy:

Vodpod videos no longer available.

more about "Big Boy versus Köf II", posted with vodpod

Stootblok

Eén reactie to “Big Boy”

  1. Dave Says:

    Yes yes yes eindelijk heb je de BIG BOY!!!
    Ik ben helemaal gek van de BIG BOY!!!

    DAVE DE MACHINIST


Geef een reactie

