Nog zeven te gaan …

Van de in totaal 24 verschillende museumwagens heb ik er inmiddels 17 in mijn bezit. De afgelopen tijd zijn de volgende 3 aan mijn verzameling toegevoegd.

1990

1990

1993

1993

2000

2000

2 Reacties to “Nog zeven te gaan …”

  1. frank103 Says:

    Hoeveel ga je er bij Eurospoor scoren?

  2. frank103 Says:

    Die museumlok (1994, een 78 in grijs) heb ik op mijn spoorbaan staan! Was voor 100 euro te koop in Houten en naar mijn idee niet echt zeldzaam.


Geef een reactie

