ESU decoder in BR 221 (3581)

P1020909

Van de week een nieuw soldeerstation gekocht en gisteren werd deze bezorgd. Vandaag wilde ik toch even proberen of het goed werkte.
Nou had ik nog een BR 221 staan die dringend omgebouwd moest worden naar digitaal. Dit was een mooie klus om het soldeerstation even uit te proberen.


BR 221 (3581)

BR 221 (3581)

ESU LokPilot  (52610)

ESU LokPilot (52610)

Het nieuwe soldeerstation

Het nieuwe soldeerstation

Het soldeerstation doet het prima en de ombouw is geslaagd.

Nu vraag je je waarschijnlijk af waar zijn de foto´s van de ombouw ❓
Antwoord is heel simpel, die zijn er niet. 😆

Stootblok

5 Reacties to “ESU decoder in BR 221 (3581)”

  1. Frank-103 Says:

    Waarom niet? Ik mis ook de koffie en de bijbehorende koek, want zonder koffie en koek gaat knutselen dan gewoon op werk lijken!

    Volgende keer beter!
    NB wel mooi dat die 221 fijn zijn rondjes rijdt. Ik heb deze omgebouwd – als ik het goed heb onthouden – met een 60760, en die is niet gewelding.

  2. Frank-103 Says:

    Als je maar niet teveel gaat trillen van het bier, want dan wordt jouw soldeerwerk een kledderboel! Begrijp wel waarom je geen foto’s meer gemaakt hebt….

  3. Erik-103 Says:

    Hoi Lokkie,
    Bekend soldeerstation… Conrad… Ik heb hem ook gehad, pas goed op met die moer die de punt vasthoudt, die gaat heel makkelijk stuk namelijk. Ik heb inmiddels een andere gekocht.
    Succes & groetjes,
    Erik (neef van Frank-103)


Geef een reactie

