100.000 bezoekers

ballonnen

Vandaag is het zover, de 100.000ste bezoeker heeft mijn weblog bezocht. 😀

Het is heel leuk om te zien, te lezen en te horen, dat zoveel mensen mijn weblog regelmatig bezoeken en meegenieten van mijn modelbaan bouw belevenissen.
Bedankt allemaal voor de leuke reacties en voorlopig ga ik nog wel even door. :mrgreen:

Bezoekersaantallen

Bezoekersaantallen

😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

Rails

Geplaatst in Algemeen. Tags: . 4 Comments »

4 Reacties to “100.000 bezoekers”

  1. Frank-103 Says:

    Mooi resultaat! Nog even en je kan geld gaan verdienen met je blog…..

  2. Frank-103 Says:

    Dan te bedenken dat ik na 5 jaar bloggen nog steeds maar op 54.000 bezoekers zit….
    Ik word er niet rijk van, sterker nog, het kost alleen maar!

    NB kijk jij naar bezoekers of pageviews? En zijn het daadwerkelijke bezoekers die enige tijd op de site aanwezig zijn of is het ook iedere keer dat jouw site gevonden wordt door google?

    Heel hachelijk….

    • Lokkie Says:

      Ik heb geen idee hoe WordPress precies de bezoekers telt, maar kan wel zien dat er veel bezoekers vanaf bv. het 3rail forum komen.
      Het zullen trouwens wel pageviews zijn, kan me niet voorstellen dat het 100.000 unieke bezoekers zijn.
      Het is zeker zeer hachelijk. :mrgreen:


Geef een reactie

