Mijn eerste Lego trein

In mijn tweede berichtje op dit weblog heb ik geschreven over mijn eerste Lego trein. Al enige tijd staat er bij mij op zolder een grote kist met daarin al mijn Lego van vroeger.
Onlangs heb ik de kist weer eens tevoorschijn gehaald en heb ik een groot gedeelte van de oude Lego sets weer in elkaar gezet.
Tja, en dan kom je ook je eerste Lego trein weer tegen…

Ik denk dat de trein zo een 40 jaar gelden voor het laatst heeft rondgereden en is daarna nooit meer in elkaar gezet. Het motortje had wel even een kleine revisie nodig, maar uiteindelijk deed hij het weer. Op twee kapotte koppelingen na was als heel en compleet.
En dan nu de foto´s. 🙂

In sepia

 

In zwart-wit

 

En nu in kleur

 

De locomotief

De locomotief

 

Stootblok

Geplaatst in Algemeen, Lego, trein. Tags: , , . 2 Comments »

2 Reacties to “Mijn eerste Lego trein”

  1. frank-103 Says:

    leuk! dat wordt een bezoekje aan zwolle tijdens de herfstvakantie! (legoworld)


Geef een reactie

