TEE RAm links

Algemene informatie:

Ombouw informatie:

Rails

Geplaatst in TEE, trein. Tags: , . 3 Comments »

3 Reacties to “TEE RAm links”

  1. frank-103 Says:

    Mooi ding die RAM TEE! Ik heb de Northlander nog gezien bijn de open dag van Zaanstraat, zie op mijn blog onder label treinenshowNS. Voor ongeveer 150 euro zijn ze op internet te vinden, en op de beurzen?

  2. frank-103 Says:

    Mijn tekst is niet helemaal goed. Die 150 euro slaat op een marklin TEE Ram (3471), een originele marklin northlander kost (ruim) meer dan 1000 euro. Persoonlijk hoef ik die ook niet, verzamelen ga ik wel doen als ik vrijdag de staatsloterij win… 🙂


Geef een reactie

