Top 3

Met de Top 2000 op de achtergrond, plaats ik hier mijn eigen top 3. Niet met mijn favoriete nummers maar met de mooiste modelspoor aanwinsten van het afgelopen jaar. 😮


Op de derde plaats is geëindigd de Märklin 37912, BR03.10 stroomlijnstoomlocomotief:

Märklin 37912, BR03.10

Märklin 37912, BR03.10

Een prachtig model die al heel lang op mijn verlanglijstje stond. Helaas is de motor wat luidruchtig en daarom op nummer 3.

Op de tweede plaats is geëindigd de Fleischmann 4235, BR221 wisselstroom uitvoering:

Fleischmann 4235 BR221

Fleischmann 4235 BR221

Dit model heeft voor mij wel een bijzondere betekenis. De eerste locomotief die ik heel lang geleden ooit kocht van mijn zakgeld was deze BR221.

En op nummer één staat de Märklin 39982, Schienenbus “Doornkaat”:

Märklin 39982 Schienenbus Doornkaat

Märklin 39982 Schienenbus Doornkaat

Een geweldig leuk model, met fantastische geluidsfuncties.

Rails

2 Reacties to “Top 3”

  1. frank-103 Says:

    mooie top3, wel een paar vragen: die stroomlijn 03 is zonder geluidsfuncties? Ik heb de delta uitvoering en die is ook niet erg stil te noemen, van een 37 mag / kan je meer verwachten! Die railbus is ook erg fraai, er is in mijn verzameling maar 1 lok die ik nog mooier vind: de 64 met geluidsfuncties. Die rijdt geweldig, geluid is ook heel goed. Dan ben ik voorzichtig aan het kijken naar, volgens mij, de ultieme lok: een 85 met TELEX en geluid. Eerst even de oudejaarsloterij winnen……


Geef een reactie

