250.000 bezoekers

Ik zie net tot mijn grote verbazing dat de bezoekersteller de 250.000 is gepasseerd. 😯

Op 20 juli 2007 plaatste ik voor de grap mijn eerste berichtje op deze weblog en kon toen niet vermoeden dat er in ruim 6 jaar zoveel bezoekers op deze weblog langs zouden komen.

Ik wil iedereen bedanken voor alle leuke reacties die ik de afgelopen jaren heb gekregen en dit geeft weer inspiratie om lekker door te gaan.

BR221

BR221

Einde

Geplaatst in Algemeen. Tags: . 4 Comments »

4 Reacties to “250.000 bezoekers”

  1. Rosenbahn Says:

    Leuke mijlpaal René. Geeft aan dat de modelspoor hobby nog altijd zeer populair is. Op naar de volgende 250.00

  2. frank-103 Says:

    Zo’n populaire site, dat schept verplichtingen! Kom maar op met de berichten! (goed excuus voor mooie aankopen trouwens….)


Geef een reactie

