Foto van de dag

Hier had een prachtige foto van de Loreley Express moeten staan, maar helaas is de afbeelding niet zichtbaar.
De website waar deze afbeelding staat staat dit niet toe. 😦

Mocht je de afbeelding willen zien, dan even op de onderstaande link klikken.

Bron: http://forum.modelspoorwijzer.net/mijn-baan/schwarzburg-in-beeld-en-verhaal/msg4896/#msg4896

Rails

2 Reacties to “Foto van de dag”

  1. gerard Says:

    hoi rene

    ik kan die site en ruud ook
    jammer dat hij niks meer heeft geplaast sins augustus 2013

    en dit is de link van mijn baan waar ik mee bezig ben
    http://forum.modelspoorwijzer.net/mijn-baan/mijn-baan-1653/msg10356/#new

    en in 3 mei ook in houten

    mvg gerard

  2. Frank-103 Says:

    Er zijn teveel forums, en je komt vaak dezelfde mensen op die forums, en hoeveel uren wil je per dag op internet zitten om de tijd te doden? Ik bekijk alleen het 3railforum, en dan lang nog niet alles.

    Mooie rijtuigen zijn het trouwens wel.


Geef een reactie

