Bad Neuhaus: The End

Na lang wikken en wegen, heb ik besloten om te stoppen met schaal H0 en over te stappen naar een grotere spoorbreedte. Ik ben er nog niet helemaal uit of dit spoor 0 of spoor 1 gaat worden.

De komende tijd gaat het grootste gedeelte van mijn verzameling in de verkoop. Binnenkort zal ik een lijst publiceren, met al het materieel wat in de verkoop gaat.

PS: Met de bouw van de module “Bismarckstraße” ga ik nog wel door.

2 Reacties to “Bad Neuhaus: The End”

  1. Ad Says:

    Zo dat is een behoorlijk drastisch besluit. Mag ik vragen wat je beweegredenen zijn om met H0 te stoppen en te kiezen voor schaal 0 of 1 (het koningsspoor)?

    • Lokkie Says:

      Ik sta iedere keer te kwijlen bij prachtige spoor 1 locs, zo mooi gedetailleerd en heb besloten om de overstap maar te doen. Het doet wel even zeer om de zorgvuldig opgebouwde collectie te verkopen.


Geef een reactie

